free fallin'

Vad hade jag gjort utan Mc Donalds och gratis wifi? Troligtvis haft lite mer liv men never mind.

Idag slutade jag på jobbet. Eller ja, fick sparken kan man väl också säga om man så vill, men då det var ömsesidigt (?) blev jag bara glad, äntligen slipper jag det där jobbet!! Sitta och ringa 7 timmar om dan, ehhh, niet spatsibat!
Chillar fram till jul sen söker jag nytt till januari, blir väl ungefär hur bra om helst skulle jag tro. Skööööön    t

Jag och Jenny njöt av ledigeten genom att dra till La Sagrada Familia, kändes att det var på tiden.
Megacool, ofc, sen satte vi oss på en bänk och åt kebab, godis och mandarin, salig blandning det där!

Montujic
La Sagrada Familia


view from the hamn (älska svengelska♥)

Kommentarer
majazan

lämnade ni båda jobbet bakom er? good luck sis :D du förtjänar att chilla lite!

2011-11-30, 20:05:55
Louise

Fick du sparken? Why? La sagrada de familia va verkligen jätte fint! Hamnen va säkert också de om man inte behövde virra runt där i mörkret;). Byggnaden högst upp såg vi aldrig.. va var det för något?

2011-12-01, 00:13:12
URL: http://louisedouhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0