who's gonna save the world tonight?

aaaaand i'm back in the game!!
Både jag och Louise sträckte höger lårmuskel på uppvärmningen på kvällens pass haha, inte helt ok.
Men minus det var det förjävligt, jobbigt och alldeles...alldeles... underbart! Haha nä men då var det allt
annat än underbart men nu känns det hur bra som helst trots träningsvärken jag kommer ha imorgon.
Skivstång var passet och det var första gången för oss. Massa lår, armar och axlar, behöver träna
det sistnämna så det var skitbra! Nu ska jag kika på Project Runway eller Big Bang, vad tycker ni?
Eller justja, jag glömde att ni inte kommenterar längre... Heeeheheheheeh nä men skriv lite you guys,
annars är det inge kul för mig att skriva jue :):):):)

Kommentarer
elsa

J'espère que tu as vu mes commentaires, j'ai ecrit beaucoup!!

MEn nu ska jag gå på powerwalk promenad eftersom jag ser att jag inte kommer våga gå bredvid er i kortbyxor i sommar om jag inte skärper mig haha :P



bisouuus

2011-05-25, 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0