vi har bara en jord

Just nu har jag ångest. Jag fick hem mitt nya bankkort, ett WWF-kort där 25 kronor av årsavgiften och

25 öre av varje köp går till WWF. Det är ju himla bra men jag fick med broschyrer från dom. iiiih.
Sacré jäkla bleu! Får sån himla panik, vafan håller mänskligheten på med???? VARFÖR går det
inte att göra något åt skövlingen av regnskogarna? Eller det går men inget händer!! Det här har

ju varit ett stort problem i hur många år som helst, ändå står vi still känns det som. Fyfan vad

jag askyr dom människorna som skiter i naturen så länge dom får pengar. ÄCKEL. Jag ska fan

bli trädkramare, nåt måste jag göra! Jag är isbjörnsfadder och tigerfadder men det räcker inte.

Och jag tänker aldrig mer köpa nåt som innehåller palmolja, måste försöka hålla råkoll på det!

 

Ge mig tips på saker man kan göra! Får panik här, måste hjälpa till!!

 

Who's with me?????

Från det här till...

 

...det här. That makes sense!! Eller?

 

fuck no


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0