hejåååååå

Utebliven uppdatering pga att ett stycke valborg kom emellan med champagnefrukost, forsränning, ekonomikumparken, grillning och allt annat som det innebär. Himla bra är valborg fastän jag halvt frös ihjäl då och då och kvällen slutade ganska kasst med tjafs (rim). Dock inte natten för då kom mitt kvart i tre ragg hem till mig hihi och idag har jag och Russel levt i sängen med SoR, nackmassage och powernaps med dreggling förutom när vi gick och kikade lite på Henriks match.
Jag hade tänkt lägga upp bilder men andra datorn är hur seg som helst och vill inte föra över bilderna från
min kamera. Fattar nada men dom kommer senare om den vill jobba med mig så hang in there folks!
Så länge får ni cambilder från när jag väntar på Russel och passar på att skryta om mitt örhänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0