Deep in the dust forgotten gathered I grow a diamond in my chest

Idag är jag lite sur på mitt liv för jag vill till Barcelona. Och så är jag jäkligt sur på Spotify som tvingar mig att lyssna på musik på youtube. Att man bara har 10 timmar/månad kan jag ta, men att man bara får lyssna på samma låt 5 ggr? Sug.


Jag har en ny tandläkare som jag var hos idag, och tur är det för hon var hur trevlig som helst! Försökte vara trevlig jag med men lite svårt med dom där jäkla kamerorna i munnen (hatar dom!! gör asont och jag har ett sår i munnen nu, ett sår som jag inte kände av innan). Hon berömde mig iallafall jättemycket för att det var så rent och fint, sa att jag hade bra borstningsteknik, där ser man! Lite förvånad men ändå nöjd tjej höhö ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0