there's light outside

Nu har Russel åkt iväg, men don't you worry, vi leker igen imorgon då vi firar vår 1,5 årsdag!
Känns mer passande att göra det på helgen när det inte är några hemtentor i sikte längre.

Vi har sovit med varann i stort sett varenda dag denna vecka förutom en tror jag.
Vi har inte umgåtts så intensivt förut men det har gått hur bra som helst, I'm in chock!
Och det värsta av allt är att jag fortfarande är löjligt taggad inför imorgon hihi.
Bara vi hinner bli friska tills dess, hojta till om ni har någon dunderkur kompizar!

9 månader, sommar och picknick♥


Iallafall. Nog om mig och russel och mer om mig istället. Hur ska jag spendera min fredagskväll?
Tanken var att jag skulle på filmkväll hos Paula med Louise och Malin för att kika på Black Swan
men då jag har lika mycket ork som en kackerlacka har hår (dom har inte det va?) så fick det
bli pet på det, sucks, hade varit riktigt kul! Och ja, imorgon firar jag och Razheeel! Vi ska inte
göra något särskilt, kanske leka på stan om vi är fit for fight, annars laga mat tillsammans och
äta så mycket onyttigheter som det bara finns! Hoppas aptiten är tillbaka då, håll en tomme!!

Jag, Paula, Malin och Louise i somras på Yran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0