klickat och klart

NU HAR JAG KLICKAT HEM MIN MOBIL. JAG ÄR JÄTTENERVÖS HAHA. Därav stora bokstäverna
MÅSTE FÅ UR MIG LITE NERVOSITET. TYP. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH. Hoppas allt blev rätt!!!

Tele2 är massa bra men inte hemsidan, står så himla lite information om allt. Och så luras dom.
Eller hemsidan segar (säkert inte med flit... eller?) så priserna inte hänger med när man ändrar
bindningstid, delbetalning och sånt där. Tack och lov att pappa satt bredvid annars hade jag fått
ett psykbrott, han var getesnel hest fastän han var hur trött som helst. Tacksi :))))))


Kommentarer
mr K

Sneeeeel gneeeg heest! <3 Och din mobil är getefin!!

2011-03-02, 03:05:38
URL: http://flygerrunt.blogg.se/
Tele2

Hej Anneli,



Det är tråkigt att läsa att du känner att vår hemsida saknar information om olika tjänster och produkter. Däremot är vi väldigt glada att läsa att du tycker om Tele2 för övrigt så vi hoppas att du även blir nöjd med ditt nya abonnemang och telefon.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.



[email protected]

2011-03-07, 13:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0