i am a material girl

Vet ni hur bra det här känns eller, jag sitter och skriver på min nya dator samtidigt som jag
leker med min nya mobil. AH. That's right. Jag har hämtat ut min mobil idag, gick jättensnabbt,
beställde ju i tisdags kväll om jag inte minns fel? Båda är hur bra som helst iallafall och jag är
mer än toknöjd!!!! Förutom att min mobil kommer ge mig en hjärtattack snart så som mitt humör
har tokväxlats idag. Eller det har pendlat mellan megaglad och mellan panik. Men nu har jag läget
under kontroll. It's all cool now. Lite irriterande bara att jag suttit och fixat inställningarna och sen
kom jag på att jag kunde ändra språket till svenska. Liksom hej re! Jaja, fortsatt lek för mig nu hihi!
Something like this har jag sett ut ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0