HEJ!!!!!!!!!!!!

I see the light!!!! Och don't worry, inte dödens ljus, liksom tåget i tunneln, utan the light som i hitta ut ur tunneln!!

Imorse (eller okej, runt 12-1) vaknade jag utan feber i stort sett! Vet ni hur sköööönt det var eller?? Jag kände mig som en människa igen, inte som en zombie! Jag orkade till och med duscha och tvätta håret, vilket jag borde ha gjort i söndags. Förstår ni hur fräsch jag har varit då?

Jag vill UUUUT i det fina vädret, jobba och gå på stan och shoppa loss, men jag vilar nu idag sista dan och
tänkte passa på att göra saker jag inte orkat göra de senaste dagarna; spela sims och titta på star wars höhö.
Förresten!!!!! Vet ni varför jag inte ska shoppa??? Jo för om en månad är jag i london och shoppar loss, WOAH!!!!!!!!

inspirationsbild från lookbook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0