have you ever seen the life?

Jag hade ett stycke Russel hos mig igår, därav den uteblivna uppdateringen.
Vi åt godis, ostbågar, singoalla och drack juice. Lite lagom sådär. Till det kikade
vi på Vänner! Och det tänkte jag sysselsätta mig med ikväll också, it's like addiction!
(majan, you know the song ;))

Efter jobbet idag åkte jag ner på stan för en snabbis med Paula, and that came out wrong..
Kom hem med ett paket müsli, en ny plånbok och en cupido-sallad; en salig blandning!
Det blev ett impulsköp, kosta bara 80 spänn på Monki, men upptäckte när jag kom hem att jag inte
kan använda kortfodralen högst upp om jag inte vill gå runt såhär haha. Thank god it's pretty!
(ignore vackra mig i bakgrunden (om ni kan) :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0