boom boom boom

Fatbooth har äntligen kommit till Android och familjen blev underhållen imorse
när alla fick bli feta, till och med våra katter. Fast på lilla (?) Marilyn syntes det
ingen skillnad hahahah, snutten♥ Men till hennes försvar tittade hon ner på bilden!

Vi har nyss hjälpt kickikaos iväg, hon ska till stockholm och står i hallen 5 min
innan bussen går och har inga skor, ingen jacka och inget busskort. Tänkte skriva
nåt om hennes framförhållning till tiden men sen kom jag på att jag ska på stan om
en timme och här sitter jag, helt ofixad, har ingen aning vad jag ska ha på mig, var
min cykelnyckel är och mitt hår kaoz. Men ähhh, det löser sig gott folk! ;)

jag och kicki förra vintern eh... upptäckte nu när jag lagt upp bilden att det visst är majan, inte kicki.....
och jag orkar inte byta ut haha, så ja... Jag och majan förra vintern! :D Tack och lov att snön nästan är helt borta!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0