where it all ends

Babes, nu har jag sett sista hp på bio. Ah. Alla som känner mig vet att jag är en riktig jäkla hp-nörd,
min syster satt bredvid mig på bion och ställde hela tiden massa frågor eftersom jag kom ihåg svaren.
Har haft svårt för filmerna, förutom 7:an del 1, men den här var ganska bra den med! Eller den var
bra, det enda som förstörde den helt var slutet. Dom ändrar massa i slutet - till det sämre. Tror
verkligen det hade blivit så mycket mer stämningsfullt och starkt om dom gjort som i boken men
jaja, enough utvärderat! Skumt att det var sista filmen, men bara att läsa om böckerna igen ;)
Var  på bio med min familj minus Kicki och Tomas och plus Ylva, och innan åt vi buffé på Dragon Palace!
Kanske inte världens smartaste move, tvivlar på att nån i familjen riktigt tål friterat haha.. Fail.. Men gott!!
syns det att vi i familjen (okej, mest jag...) läst sönder harry potter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0