the good life

Tokchillar till max här ute på gotland, därav dålig uppdatering as you might have guessed. Imorse frågade jag Russel inför mamma och pappa om han ville bada och eftersom jag frågade inför dom (jag är så smart!!) kunde han inte säga nej. Russel gillar inte att bada om det inte är jättevarmt och ja..idag är det allt annat än varmt. Mulet och regnigt och iskallt i vattnet. Han muttrade hela vägen ner till stranden hur mycket han hatade mig medan jag skrattade skadeglatt. Aren't we all romantic and stuff? Tvålade in oss och doppade oss lite snabbt och nu luktar vi gott igen, perfekt eftersom vi ska in till visby idag!

Kommentarer
Louise

De märks att Russel är din bitch..de ser man bara på din header! Han är den som tar kort o alltid står troget vid din sida. TOFFEL!

2011-07-25, 21:05:44
URL: http://louisedouhan.blogg.se/
m

well done hehe well done

2011-07-29, 15:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0