ohoj!

Matroser, jag är tillbaka på fastlandet! Den senaste veckan har spenderats med iskalla bad i havet, visby, sällskapsspel, spindelfights, tower defence, ÖB, skohornslasersvärdsfights, böcker, skräpmat, svallvågor och allmänt tokchill.
Och sen har jag spöat skiten ur killarna på 500 och Yatzy. Och äntligen fått träffa Louise igen! Och Ludwig ofc!
Just nu är jag sådär allmänt väldigt sliten, funtar på att sova, men då russel är ute på äventyr (blev avsläppt i stan)
blir det till att sova ensam för första gången på en vecka. Hade varit lugnt om det inte vore för att jag kommer få
sova utan honom i en månad nu, aah. Turkiet på tisdag juuuuue!! Men det ska gå! Och det ska gå jäkligt bra, sådeså.

Lite bilder kan jag bjuda på iallafall nu när vi saknat varann så mycket, visst?????? Bilder som inte ens finns på fb, ojojoj!

Kommentarer
majs /din stalker

finfina bilder!!! :)

2011-07-31, 12:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0