man vs. the wild

Den här halva helgen har jag och Russel varit ganska... sofistikerade? Kulturella? Nä, men vi har kollat på program från Discovery iallafall! Först en dokumentär om Bermudatriangeln, jag var assugen på att se om den (den var dock dålig) och sen såg vi massa avsnitt av Man vs. the wild, hur sjukt coolt som helst, jag vill också bli äventyrare!!! Sen var jag och Russel jättetöntiga och smsade typ hela tågresan, like we couldn't have enough of each other (skypar med honom nu hehehe).

Flörtade till mig skjuts av Lovisa och Linnéa när jag kom tillbaka till Uppsala, dom skulle ändå hem till oss och byta lite hp-böcker och sen fastnade vi ute på en filt på gräset lyssnandes på John Mayer. Har faktiskt bilder! Men ja.... kameran är
inte installerad på denna dator hehe, men ska försöka fixa imorgon innan jag ska iväg på äventyr hihi!
Snart tar batterierna i datorn slut och jag pallar inte sätta i laddaren så pussnatt you hehe!
Linnéa tog en bild på min stalkerkatt som stalkar min andra katt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0