fan-fucking-tastic

Drog hem nån timme till Elsa ikväll som bjöd på strawberry daquiri (värsta drinken att uttala).
Vi planerade de kommande dagarna och jag är pepp likt Pep Guardiola! Imorgon är jag
antingen hemma eller så kanske jag bjuder in mig själv på drink- och sex and the citykväll
hos Elsa med Maja, beror på om jag känner att jag vill crascha deras romantiska afton.
Fredag och lördag är däremot bestämda! Fredag går under namnet grillkväll och ja,
vi ska grilla hos Elsa, köra femkamp ute om vädret tillåter och annars ölspel inne!
lördag blir det tjejkväll med drinkar och massa mys, sedan utgång på salu!
Resten av kvällen har ägnats åt att se Sverige åka ut i semifinalen. Sucks... Men brons, here we come!!

Kommentarer
Linneaish

Hahahahahhha ååååh anneli!!!

Jag och Lovisa bor och jobbar hos farfar och nu när vi ska sova ligger hon och läser och jag har skittråkigt och vill bara störa henne (eheheheh) så jag envisades med och krigade för att få läsa JUST DET HÄR inlägget högt för att det VAR SÅ HIMLA VIKTIGT hahahahha. Dog av garv hahahaha

Tack för ett "gott skratt" som vi säger här i Stockholm!!!!!

2011-07-13, 23:15:40
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0