vill dom ge sina enda läsare (-mig) en hjärtattack?

För ett tag sen berättade jag för Russel att jag hade en överraskning till honom och tog fram denna tidning.
Han blev skitglad först, trodde det var porr. Kände mig lagom kul flickvän när jag berättade att det var en korsordstidning.
Hahahha fyfan, jag hör ju hur det låter nu...

Men ärligt, inte för att vara den, men varför har dom en sån här framsida på en tidning som främst gamlingar läser????



Edit: eh, googlade på den nu och såg denna bild. Är det därför det heter LÄTTA kryss?


Kommentarer
Leia ♥

Haha, nej. Den katten är rätt smal :) Eller som en katt ska vara.

2011-01-27, 23:18:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
gavleruss

haha :P

2011-01-28, 14:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0