värmlands, 14 januari


I fredags bjöd jag in mig själv på middag hos Louise där det serverades tacos och vin

Sedan flyttade vi ner till källaren och kollade på Jackass!

Louise!

Jag berättade att jag hade pärlor i hela min väska och Louise trodde inte riktigt på mig tills jag öppnade mitt läppstift och fann... ja precis, pärlor, what else?

Vi fick skjuts in till stan där vi mötte upp Elsa vid Värmlands och slapp den toklånga kön, TACK lotta!
Här var det disco på toan, lampan på dubbeltoaletten blinkade nämligen som fan, skitpsykande!

Elsa och Louise!

Standardbild på mig och Louise, seriöst, har typ hur många liknande bilder som helst på oss såhär

Lotten, elsa och jag shaking it like we mean it!

och ja, där blev det schlutt på det roliga! Hmm, köpa ny kamera kanske hehe? Så himla sämst kvalle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0