heejåå

HEJ K0MPIIZZAR! *försöker make up to you för att jag inte skrivit på länge genom att ha en helcool inledning*

I onsdags natt började jag städa mitt rum, tydligen då jag städar som bäst. Kan ju liksom inte sluta förräns
det är klart då jag sprider ut alla 20 000 underkläder på sängen, can't sleep until it's done då ju! Men nu är
det klart iallafall, rensat ur min trasiga underklädesbyrå, ställt ut den med hjälp av Russel, vikt alla mina
kläder i min klädeshylla och bara varit allmänt awesome. Och nu ser det okej ut i mitt rum iallafall och
jag kan släppa in mina kompisar (inte ni, andra kompizar höhö :)) för en sleep over ikväll, WOAH!!

Och på lördag ska jag ut, jag ska alltså inte ha en sleep over och sen dra ut, sen ba bail (?) on them.




Min klädeshylla och min en del av min på tok för överfulla klädstång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0