upp i sverige!

Imorgon drar jag till Hälsingland med fam. för att hälsa på pappas släkt!
Inte varit där sen farfar dog för 5-6 år sen har jag för mig. Kommer bli
mysigt iallafall, hoppas jag. Fast verkar som att vi syskon kommer få sova
hos pappas kusiner medan mamma och pappa sover nån annanstans.
Eh. Hehe.... Akwaaard. Haha, nej men det blir nog mys. Stannar en
natt bara, ska försöka uppa innan jag åker imorgon, annars hörs vi
på tisdag igen! Ska be Russel gästblogga också höhö :D

Bland dom sista gångerna vi var uppe där. Här sprang Majan bort från oss i ren ilska. Och ramlade.
OSLAGBART HAHA♥ Hon blev inte gladare när vi dog av skratt. Och lyckades få med det på kort.
:'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0