tunajt

Rödvin och köp-pizza. Konstig middag blev det, särskilt eftersom vi aldrig dricker rödvin till
maten här hemma. Och ännu konstigare blev det när jag inte orkade äta upp min kebabtallrik,
jag orkade inte ens äta upp hälften, inte ens i närheten. Det kan vara så att mitt magont beror
på att jag inte börjar tåla friterat så bra, likt min käre moder som jag ärver allt annat ifrån.
Kött står väl näst i tur på listan. FML isåfall. Seriously. FML.

Mami och jag♥


Nu väntar jag på Keela, köpte både alkohol och godis i gottsunda så vi får se vad det blir för nåt,
om det blir utgång eller ingång. Jag lutar mer åt det senaste just nu eftersom jag blev riktigt sugen
på att se Jurassic Park..... Men we'll see! Hur som kommer det bli en bra kväll, önskar er detsamma!

Keela, Russel och jag i somras, underbar kväll, trots att jag ser dyngrak ut.


Kommentarer
mat tina

Va kan ni människor äta? Frukt som redan har fallit ifrån trädet eller allt som har "dött"?

2011-01-29, 13:15:14
URL: http://louisedouhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0