fika + fotboll = awesome onsdagskväll

Louise och Ludwig hämtade upp mig strax efter 8 och körde in mig till stan, sen råkade jag drämma
till Louise hur hårt som helst när jag såg en gul bil. Blev lite chockad själv måste jag medge hehe.
Hon skjutsade hem mig ändå efter fikat som den snela hesten hon är! Fikat bestod iallafall utav lite
sommarplanering (lutar mot Rhodos med dah görls, någon som varit där och vet om det är bra?).

Kommer hem precis i tid för att missa Barcelonas tredje mål. Och ändå kom jag bara typ en kvart efter att matchen börjat.
Damn they're good. 5-0 blev slutresultatet iallafall, Almería föll i första mötet av semifinalen. Och även hela denna andra halvlek satt min brorsa och harklade sig. MOOORRRRRRRRRRRRR. Men det är lugnt, han made it up genom att smsa mig nu och fråga om jag ville ha en barcelona-tröja för 200 kr, frakt inräknat. "JA" blev mitt svar, so we're cool now.

Malin och Ludwig på Storken

Louise the lonelyboy


Tokgammal bild på mig och bruuur, haha inte ok, vi imiterar fjortisar för er som inte förstod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0