dagens sims-problem

Efter 4 timmars the sims-spelande går jag och lägger mig. Jag är such a no-lifer när jag är sjuk.
Måste bara få säga (och bevisa det jag precis skrev) att när jag spelade The sims förut stod det
att jag fått en flicka och döpte den till ett tjejnamn. När barnen sen växte upp och såg ut som en
pojke trodde jag att jag sett fel, att det stått att det var en pojke, därför dubbelkollade jag denna
gång när jag adopterade att det verkligen var en flicka, which it was, så jag döpte den till ett tjejnamn
(efter Sams dotter i SoR hoho, HUR lame är inte jag????) men sen när barnet växer upp ser det precis ut
som en pojke!!!!! Antingen är flickorna skitfula eller så vill the sims fucka upp mitt liv. Gissar på det sista...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0