betar av två psycho-karaktärer i simpsons idag

Idag var jag jättenervös och orolig för Russels skull, det var hans första dag på Ekonomi i Gävle.
Megalame bara det, men sen nådde jag min totala lamenesshet. Det var nämligen så att Majan
spelade The sims och jag var uttråkad så jag ville kolla på, men Lottis, vår katt, låg på stolen.

Lottis är världens gulligaste katt, men inte världens keligaste, hon ligger alltså aldrig i knät men
jag tänkte att what the hell, I'll try. Och lyfte upp henne i mitt knä. Och vet ni?????? Hon satt kvar!!
Hon till och med la sig ner och sov och kurrade där i en halvtimme, åh♥ Fick typ glädjetårar i ögonen
haha. Skjjjjjja. Eller gör jag? Nej. Det gör jag inte haha, blev ju så glad! Tänkte iallafall smsa det till
Russel, sen ba... Eh.. Hur crazy cat lady får man bli egentligen? Han är ute på nollning och det mest
intressanta som hänt hans flickvän idag är att en katt sov i hennes knä. Liksom hur töntigt som helst.

Men när du läser det här Russel, då vet du! Hon sov i mitt knä hihihiihiih.


Jag var så töntig att jag bad (läs: tvingade) majan att ta kort på oss.
Som om det inte räckte, så lyckas jag se äckligt nöjd ut på bilden också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0