<3

Jag hade glömt hur otroligt drygt och jobbigt det är att vara sjuk. Gick upp strax efter 9
och satte mig framför tv:n med en mugg varmt honungsvatten som jag lyckades spilla
över mig själv och soffan, wehey. Grät framför Daniel and our catanimals, ett program
Animal Planet som handlade om att Daniel och hans g-friend hade haft ett lejon och två
geparder/leoparder men fick inte ha kvar dom. Var heartbreaking när han hälsade på
dom igen :'( dom kände igen honom men han fick inte gå in till dom och så försökte dom
springa efter när han åkte därifrån :'( Sen dog han i en bilolycka. Helt otippat.
Tyckte mest synd om djuren som aldrig skulle få träffa honom igen, mer än om hans flickvän.
Jag känner mig så snäll.

Slutade med att hon fixade nya och bra hem till djuren iallafall och nu har hon ny man
och barn, a happy ending alltså! Och det har fått mig att inse att man KAN faktiskt ha
lejon/leoparder/geparder hemma och jag SKA ha det någon gång♥


Kommentarer
Anonym

Det var en väldigt gripande film. Såg den jag med.

2011-01-06, 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0