12 januari

Hallu babes! Jag håller på och läser Tusen strålande solar och igår visste jag inte om jag
skulle fortsätta läsa eller inte, visste att det skulle bli hemskt och sorgligt så Russel tyckte att
jag skulle läsa imorgon, på dan, omgiven av människor istället, men som det envisa trotset jag
är läste jag igår natt ändå med tanken "hur jobbigt kan det bli liksom?" Eh. Ganska mycket
värre än vad jag trodde. Och jag fick tröstringa Russel mitt i natten och han pratade och fick
mig att tänka på annat, bland annat sa han världens roligaste blondin-skämt. Typ.
"Varför har inte blondiner is i sina kök? Jo, för att dom inte kan receptet."
Hahhahahahahahhahaha. Vänta......... Hahahhahaha!


Börjar jobba om tjugo min, stänger eller slutar 5, dunno. Efteråt blir det träning iallafall,
spinning med Louise, har inte tränat på lääääänge. Nästan två veckor?? Skönt ska det bli!


Kommentarer
fanclub

hahahah han är så rolig!!!

2011-01-12, 18:47:24
mr K

ÅÅH den är så bra!! Boken alltså.. Hehe skämtet också ofc.

2011-01-14, 04:53:48
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0