is it any wonder at all?


Slitentjejpunktnittiopunktcomsnedstreckgalettröttupphöjttill20000punktse
True story.



Ikväll kommer jag nog att däcka runt 8-9 skulle jag tro med tanke på att jag öppnar imorgon
och inte har sovit ordentligt på två nätter eller haft en lugn stund (:p). Men sjukt kul har jag
haft!! Eller ja, inte överdrivet kul på jobbet, som vanligt liksom hehe, men riktigt skönt och
helt galet tokjobbigt på träningen och sen en awesome sleepover på det!

Det känns som att jag inte suttit på 20 000 år nu, kommer aldrig resa mig♥
skriver jag och reser mig för att hämta tjocktröja, damn you coldness!!


Kommentarer
lovisa

sv: jaha:) det är sådär!

2011-02-23, 17:59:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0