iiihhihihiihi

Jag och min syster har börjat med en inspirationsmapp på datorn där vi sparar bilder från
lookbook som vi har fallit för. Innan London ska vi sammanfatta alla dessa bilder, se vad
det är för något som vi gillar, något återkommande och utgå från det när vi shoppar.
VET NI HUR SJUKT TAGGAD JAG ÄR ELLER????? AAH!!!!! Och okej, nu blev jag rejält
övertaggad men det är bara för att Russel har hämtat min dator, IIIIIIIIH. Har jag
btw nämnt att jag ska köpa dator?
Probably not eftersom det var impuls med ett
erbjudande som inte riktigt gick att motstå, då min gamla dator inte kan stå upp själv.

Jaha. Hiohihihiihihih. Hehehhe. Vet inte vad jag ska skriva. Övertaggadtjejtaggarutslut

Bild som jag la till i inspirationsmappen. Majan blev arg, sa att jag inte gillade kläderna, bara hon
men bilden var så fin så vill att den ska komma till användning på nåt sätt iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0