hejå

Drömde att ett jättetjockt och ondskefullt par misshandlade sina barn, favoriserade sin hund
och misshandlade sin katt. ÄCKEL! Vaknade med feber, världens nackont, pain i halsen och
snuva på det utan att kunna somma om, wehey! När jag äntligen fått besked om att dom fått
tag på en vikarie på jobbet somnade jag om och har sovit typ 12 timmar inatt, fortfarande trött.

Jag funderar på att synda. Jag funderar på att läsa hp fastän jag inte ska och äta godis och ostbågar
som finns hemma fastän jag inte ska. Då är min onyttighetsdag förbrukad denna vecka och vill ha
den på lördag, men what to do när man är så otroligt uttråkad? Enda jag vill titta på är fotboll!

Midsommar, russel och jag


Edit: Russel skrev precis att jag får hans tillåtelse att äta och att det räknas som sjukdag,
inte onyttighetsdag. Man, I like the way he thinks♥


Kommentarer
- Paula

Jag håller med russel! Klart man får äta onyttigt när man är sjuk! :O

2011-02-17, 13:49:28
URL: http://pa0u.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0