fuck off and die

Fuck off. 2-1. Och hands i slutminutrarna som domaren valde att inte se. Ja, jag är bitter som fan.
Aja, vi fick iallafall ett bortamål, mer än vad ni kommer få i returmötet, HA! Suck on that hoho.

Till råga på allt är jag sjuk, eller börjar bli. Och jag är förvirrad. Iphone 4 eller Samsung Galaxy??
Någon som har erfarenhet av nån av dessa????? Gah, I need some help. Förövrigt var filmkvällen hos
Paula hur bra som helst, förutom att det inte blev nån filmkväll utan vi spelade kort med fotbollen på
i bakgrunden, tack paula hihihihihi. Sen stressade jag hem när det blidde halvlek. Nu ska jag sova, puss!

Malin, Paula och Louise för lite mer än ett år sen, sittandes på samma golv, görandes samma sak hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0