climb candy-mountain

Jag gjorde ett spel idag på jobbet, ett godis-spel. Climb Candy-mountain får det heta,
fastän det inte alls är ett berg med, bara om man använder fantasin, vilket man ska i spel!

Jag tvingade min familj att samlas och spela. Första reaktionen var "nej.. nej....!" och det var
bara mammas. Skulle ljuga om jag sa att jag inte blev förolämpad alls, hmpf. Men sen kom vi igång!
Och vet ni? Jag vann!!!! Och nu kommer ingen ta det här spelet seriöst bara för det, curse...


The rules


Henrik (den vita spiralen) satt fast på Saftkalaset hela tiden. I'm loving it!


Kommentarer
Anonym

bögspel /majan

2011-02-08, 23:05:32
Marianne

Bögspel!

2011-02-08, 23:06:02
annnelis.blogg.se

bara för att du förlorade henrik :@:@

2011-02-08, 23:26:04
URL: http://annnelis.blogg.se/
mr K

Hallå har Majan internet? Och HAHAHAHA ='D <3

2011-02-09, 17:47:29
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0