en passande rubrik

En helg på båten senare. Befinner mig återigen på Mc Donalds, småsjuk denna gång.

Kom nyss en gubbe som frågade på knacklig engelska om vi hade elektricitet, förvirrat
sa vi ja och han satt i sin datorladdare istället för min. Fine. Sen fortsatte han mumla för
sig själv, log lite besvärat tills jag upptäckte att han grät framför datorn. Upptäcker det
precis samtidigt som min "Din batterinivå börjar bli låg"-skylt kom upp. Triple merdé!
Tyckte synd om honom tills han upprepade gånger snöt sig. I sin skjorta. Seriöst, blä.
Tack och lov gick han efter 10 min och min dator hann överleva. Vet inte riktigt vad
jag ville ha sagt med den här novellen men nu är den skriven, pallar inte radera.
Hehehehehe.

Ingen aning hur jag ska fortsätta detta konstiga inlägg så avslutar med en
bild från helgen på en överkärleksfull Lino och en nästan lika glad Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0