juldagen

MEN JAHA, världens slappardag. Behövdes efter gårkvällen som började med vin och spel hos Louise
innan vi drog ut på stan och gick runt innan vi till slut ended up på Tequilabar. Just massa tequilashots
(utspädda shots?) blev det också innan jag mötte upp Russel på sista busseen hem och vi crashade my place.

Catch me if you can blev filmen för idag, så sjukt bra film!! Kvällen har spenderats däckad
i sängen, snarkandes, innan jag vaknade till för att se HIMYM. KOM NYA AVSNITT DAAAAA!!

Innan jag gick ut igår invaderade familjen storebrors lya, skapade kaos och spelade
Ryktet går. Flera gånger skrattade jag så mycket så jag grät, underbara familj♥

Man ska rita ett ord, personen efter ska gissa vad man ritat och skriva det,
personen efter det ska rita det ordet osv, detta är en omgång:
Ordet var avocado


Så här ritade jag det (glömde rita en pil till avacadon hehe (det är den i mitten!!))


Kicki trodde det var ett dukat bord


Då ritade Henrik denna bild


och Tomas gissade på bordskastrull. Inga som helst konstigheter. Det är ju ett riktigt ord och allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0