god jul

GOD JUL GULLISAR!!!! Åh, hoppas ni får underbara julaftonar allihopa!

Julkänslan har inte infunnit sig ännu men jag tror ändå det kommer bli en riktigt bra jul,
kommer bli så mysigt att vara med familjen! Även om jag för tillfället sitter och snyter
mig, nyser och har ögondroppar i ögonen = lekt lite för mycket med katterna hehe.
Tittar på återblick av Melodifestivalen också, såg inte det i år. Saade är söt ju haha?

20.10 i torsdags hängde familjen i köket i väntan på maten, alla tokhungriga,
när Henrik kommer uppspringandes och skriker att Kickis flyg landar tidigare,
nämligen 20.20 istället för 20.45. Paniken som uppstår.. Slänger ner några
pannkakor i en matlåda, turbokissar och springer till bilen med uppknäppta
byxor, jackan halvt på och halsduken på huvudet. Men vi hann!!! Med god
marginal också, fick vänta 10-15 min innan Kicki kommer ut från ankomst-
hallen och skriker inför alla "VA?! VAD SKÄGGIG DU BLIVIT!!". Tack Kicki.
Skjja, hon sa det till Henrik. Jag och alla som hörde tyckte det var kul. Inte han.

Sötisar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0