roomie-lös

Mina roomies àkte hem imorse, buuhu. Tillbringat dagen med att gà runt pà stan,
försökt kopiera upp en nyckel, handlat lite mat och nu hänger jag pà internetcafè.

Sista dagarna har varit jättemysiga! Jag, Jenny, Linn, Carro och Amanda àt pà TapaTapa
i onsdags innan vi gick hem till our place där jag och Jenny introducerade dom för vàrt
nya megaawesome ölspel! Drack lite sangria men pga sjukdom och huvudvärk gick vi
aldrig ut. Och pga huvudvärk tog jag en Panodil. Mot bättre vetande. Och spydde halva
natten. Yeey! BLANDA ALDRIG LÄKEMEDEL MED ALKOHOL, nu vet jag fo sure.

Igàr kom Carro och Amanda över pà (väldigt lite) glögg och mjuka pepparkakor
och det blev prat om allt mellan droger, vàldtäkt, mord, alkohol och annat trevligt!

Ska hem och laga mat, ikväll träffar jag dom igen, fàr se vad vi gör!

Amanda, Carro och jag för nàn mànad sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0