nothing could be sweeter

Men hallååå va, jag är hemma!!! Känns... konstigt! Känns naturligt men ändå inte haha.
Sen sover alla också, till och med katterna, men träffat mina småsyskon, yeeey :):):)

Jobbig dag förövrigt. Släpat runt sjukt tunga och många väskor, svurit hur många gånger som helst för mig själv, failat en
del vid säkerhetskontrollen, hängt på flygplatsen i 3 timmar och sen få ett försenat plan. Men damn,
sköööönt att vara hemma!! Att kunna ligga i sin säng och använda internet, gaah, underskattade grej♥

Imorgon ska jag antingen åka till Gävle eller hänga på stan med Malin och Paula. Men tror nästan att jag bara kommer spendera dagen hemma och umgås med syskon, gymma, hälsa på jobbet och bara tokchilla, sounds skönt!
Firar med en halvkass cambild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0