julafton

Sån mysig jul!!♥ spelat roligaste spelet, sjungt julsånger (OH MY LORD vad hemskt det lät haha),
ätit på tok för mycket, sett Kalle Anka, ätit, fått besök av världshistoriens mest creepy tomte,
ätit lite mer, delat ut massa julklappar, läst awesome julrim, gått på midnattsmässa, ätit igen och ja,
allt detta i en salig oordning blandat med kaos, överexalterade människor, kärlek och glädje. HUR BRA?

Att börja färga håret rött 01.00 är helt okej förresten. Det som inte är lika okej är att tvätta håret i en
timme. Sad part? Jag överdriver inte det minsta, har kramp i armarna nu. VATTNET SLUTADE ALDRIG
VARA RÖTT!!! Sen kom jag på att jag hade mens.... LOOOOLZ, sorry guys, hahahhhahahahah. Had to.
Nä men nu sitter jag här med rött hår, tokkliande hals och börjar må lite illa, julgodiset börjar tala..
Får se resultatet imorgon, hoppas det inte blir för rött. Kanske tvättat iväg min soul? I DO HAVE A SOUL!

Lillebror vid julmiddagen


Söta sis!


Söta bröder, inga som helst konstigheter


Julgodis


Kickster


Bruuuuuur


Sir Väs / Lottis


GOD JUL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0