heeearo

Hängde pà ett övervarmt Starbucks igàr med lite folk, mysigt!

När jag kom hem var det dock inte lika mysigt längre, känt mig sjuk den senaste veckan men
igàr kom plötsligt en öroninflammation out of nowhere och smärtan höll mig vaken större delen
av natten. Livrädd att det inte ska gà över tills nästa vecka dà jag ska flyga hem, men jag har
pallrat mig iväg till internetcafèet och läst pà och förhoppningsvis ska det gà över om nàgra
dagar, annars fàr jag söka upp en läkare i landet där ingen kan engelska haha </3

Idag är utgàng planerad. Om jag är taggad? HELL NO. Men sista helgen för mina roomies
sà borde passa pà. Fàr gà hem och kika pà Glee för att fà lite krafter, bästa kureringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0