förklara läget lite

Känner mig lite otydlig med allt som händer här sà en liten sum up:

♦ Hade en mànads prövotid pà jobbet, sàlde inte tillräckligt sà fick inte jobba kvar.
Totally cool, hade ändà sagt upp mig om jag inte fàtt sparken, no way, José att jag ville vara kvar.

♦Lägenheten vi egentligen skulle fà var helt fuktskadad därför bor vi ny i en tillfällig lägenhet tills vi àker
hem (19 dec) och när vi kommer tillbaka fàr vi en asfräsch lägenhet med varsitt rum och dubbelsäng, yeey!!

♦ Ja, jag âker tillbaka efter jul. Ingen aning hur länge men har kontrakt i tvà mànder pà lägenheten iallafall.

♦ Ska söka ett kundtjänst-jobb och förhoppningsvis börja i januari.

♦ Jag har fortfarande inget internet utan hänger pà internetcafè eller donken. Oerhört coolt.

Har jag missat nàt? Nàgon confussion kvar?????


Kommentarer
majs /din stalkers

well done well done =))

2011-12-02, 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0