dan före dan

Åh, gårdagen var hur mysig som helst! Hela familjen var samlad inklusive
alla respektive; Russel, Jocke och Ylva. Blev fullt runt bordet, tio pers och
massa hemlagad potatismos och hemgjorde köttbullar, sååå gott! Fick
anstränga mig för att inte spotta ut julmusten över bordet flera gånger,
det där med att skratta medan man äter är inte alltid det bästa....

Tittade på gamla Super Mario Bros-filmen på VHS efter middagen, sen blidde det julbak;
gjorde snickers, mandelbiskvier (?) och marsipanfigurer innan vi såg Mysteriet på Greveholm
och drack glögg efter midnatt. Så mysigt och bra, hoppas denna dag blir lika fin! Ska vara social, poss!
Kicki och papi klär granen


Marsipanfigurer!


Russels teletubbies och min Sir Väs
Kickis och mina fiskar!


ta majan!


Jag och Lottis


Denna låg gömd i mitt rum imorse♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0