you'll learn things you never knew you never knew

Med risk för att låta som en riktig pensionärs skogsmulle måste jag säga att det är så sjukt underbart att gå runt i skogen!! ♥ åh, jag har saknat naturen haha. Först gick jag på små stigar, sen trotsade jag dom och gick lite som jag ville, jag gick dit vinden bar mig. Hahahahahhaha skjjjja. Jag lekte faktiskt inte så mycket Pochahontas, bara lite, när jag gick balansgång på något enstaka träd som ramlat när ingen såg mig. Efter nästan en timme blev jag rädd för jordgetingar så nu är jag hemma!

Det var några som ville leka med mig ändå, så ska strax cykla ner på stan, möta upp Majan och Linnéa,
cykla till Gränby (skjutsa, sommarkänslor, iiiih!!) för att ha  picknick med några främlingar + Lovisa!
Kam bli hur underbart som helst, särskilt eftersom jag inviger mina nya shorts från Urban Outfiters♥


Kommentarer
majs

HAHAHAH dit vinden bär dig <3<33<

2011-04-19, 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0