three little birds

Inlägg som skulle upp i tisdags, missade att publicera så får komma nu istället hehe.



Direkt efter jobbet skyndade jag mig att möta upp min syster, få busskortet, missa bussen och sen
äntligen komma fram till Polishuset. Kvart i fem. Och det stänger fem. Jaja, hur mycket folk kan
det vara liksom? tänkte jag och gick in och insåg att det var 9 nummer framför mig. FML, FML, FML.

Jag fick ta mitt pass iallafall, av en skiitsnygg kille och min bild blev sjukt jäkla ful hahaha.. INTE OKEJ!
Sen missade jag precis bussen när jag kom ut, fick byta och vänta i stan och kom hem 10 min innan jag
skulle cykla iväg till träning. På dessa 10 min skulle jag hinna äta, hitta och byta kläder och packa i ordning
träningsgrejena. Jag hann, men fick jätteont i magen för att jag inte ätit på länge och när jag väl åt så åt
jag för snabbt. Sen upptäckte jag att min girlygirly-week kommit. Och när jag kom ut började det spöregna.


Men jag var inte så ledsen faktiskt. You know why?
Jo för jag åkte helt ensam och fixade pass utan att reflektera över det, vuxenpoäng!
Sen fick jag gott om tid att lyssna på musik på, jag var glad att jag inte fick girlygirly-week tio
min senare när jag inte kunnat göra något åt saken och det luktade sommarregn ute, blöt asfalt♥

Kommentarer
mr K

Way to go sis!! Way to go!

2011-04-07, 11:44:04
URL: http://flygerrunt.blogg.se/
russ

Jaaa okej.. Jag förstår att han var snygg.. Rub it in bara.. Gör det!..

2011-04-07, 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0