jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag

På rymmen med Pippi Långstrump gick på tv idag. Curse, jag måste lära mig att inte titta på sånt,
blir bara så himla äventyrssugen!! Nu vill jag klättra i berg, hoppa på stenar över forsar, sitta på taket
uppe på tåg, gå runt i skogar, åka hölass, äta smultron, rida på hästar och allt annat underbart!

Hur härligt som helst att sommaren alldeles strax är här och jag håller på för fullt att övertala familjen
att gå på fjällvandring. Eller so far har jag frågat pappa och majan och dom vill hihi. Tyvärr  tror jag
att jag skulle vara som Annika, inte som Tommy, som btw är hur underbar som helst som börjar
sjunga "jag är lycklig, ja jag är lyyycklig" när han hänger från ett stup i endast ett rep.
(2 min in i klippet)


Kommentarer
elsa

hahahaha åh när hon räknar till tio och dom kommer att stå framför henne för att hon vill det ! :D

2011-04-23, 11:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0