duktig tjej om man får säga det själv (vilket jag får)

Hurtbulle jag var imorse!! Vaknade strax efter 10 och kvart i 11 var jag på gymmet med Louise!
Första gången jag gymmade och det gick bra, Louise var jätteduktig instruktör hihi, kändes inte
så jobbigt där men när jag kom hem upptäckte jag att skakade fortfarande haha. Kan dock bero
på den jobbiga cykelfärden också. Eftersom min rumpa har sjukt mycket pain efter för mycket
cykling fick jag sitta jättekonstigt, tog ganska mycket på krafterna men skönt det känns nu!

Idag på jobbet var vi i skogen, jag och två killar satt och läste i en bok en av dom hade med,
Världens 50 bästa fotbollsspelare. Massa intressant, ska låna den imorgon också hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0