Bloggrape!

Hallå små blåbär, satt här och kollade min facebook på Annelis dator och upptäckte att hon inte loggat ut från sin blogg. Hehehe. Moahahaha.
Så jag tänkte skriva något väldigt kul här men så kommer jag inte på något alls. WTF? Det enda roliga jag kommer på att hon sagt idag är att ett barn glömde bort att bajsa på fritidset. Fick faktiskt inte veta vad som hände efter det?
Synd att det inte är första april fortfarande, då hade jag kunnat skriva nåt jättekul här. Igår skrev jag på brurs fb-status yes jag har äntligen kommit ut ur garderoben! och så lurade jag päronen att jag skulle jobba i afrika i sommar istället för turkiet. Hihihi.
Jaja! Avslutar inlägget med lite spännande fakta om min syster:
♥ När hon var liten skyllde hon alltid på traktorn när det var stökigt i rummet (det var inte jag, det var traktorn!).
♥ Jag är längre än henne och hon kommer så förneka det men jag har bevis.
♥ Hon står just nu i köket med Majan, Linnea och Lovisa och hon pratar oavbrutet och i munnen på varandra.
♥ Hon är den enda i familjen som kan röra vid vår gråa katt när hon vill utan att hon rivs.
♥ Hon sa att dom tänkte laga tacos och det börjar lukta väldigt gott från köket nu!
♥ Hon ger er vad som helst om ni går in på min blogg! I mean it - vadsomhelst.
flygerrunt.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0