äcklad

Nu sitter familjen uppe och äter middag medan jag sitter nere i mitt rum. Jag förlorade liksom aptiten.
Våra katter höll på att jaga en mus i trädgården men jag fick inte stoppa dom eftersom att det är
"en katts naturliga beteende". Eh.. Som Tomas så fint uttryckte det "Så om en örn skulle flyga ner
och ta en av våra katter skulle inte vi få göra nåt eftersom det örnens naturliga beteende?"

Förstår inte alls varför jag inte kan få rädda en mus från att bli torterad tills den är halvdöd och inte orkar
försöka fly mer, bara för att våra katter ska få ha lite kul? Äcklad jag blir. Och sur på mig själv för att jag
sitter här och grinar istället för att försöka rädda den men jag vet att den redan är halvt ihjälbiten nu och
vill inte se det. Och ja, jag är världens pussy men det skiter jag fullständit i. Återkommer när jag är glad igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0