firande nr 1 av paula

Nu är jag hemma efter en hellyckad kväll! Mötte upp Dilan strax innan 6
vid banken, jag skulle hämta ut mina skattepengar och det var tio minuter
kvar tills det stängde. Jag hade nummer 182. Numret som var då var 142.
Eh... Tack och lov gick en kille runt och frågade om någon hade ett snabbt
ärende, jag sa att jag bara skulle hämta ut mina skattepengar och då fick
jag gå och fixa det, sköööön. t. Efteråt gick vi till Storken och drack isté! Mys!


Dilan!


Middagen började lite fail med att det var fullt på Basilico så vi gick till Alexanders och det
var riktigt bra! Sjukt bra service, kändes som om man var utomlands när dom kom in med
en gratis drink till Paula för att hon fyllde år, bjöd på kaffe på slutet och gav sen lite rabatt
på Margaritan vi köpte till Paula och nu är jag grymt sugen på att åka utomlands haha. Men.
Riktigt trevligt iallafall! Tack maah homeboys! ♥


Malin och Louise

Jag och Paula

Birthdaygirl!

- Kan du hälla upp vin åt mig också?
- Ja då, jag tycker bara det är kul!
och här demonstrerar Louise exakt hur kul hon tyckte det var!

Vårt mål blev tydligen att supa ner paula

Vi awesomenessare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0