bilder från igår, kulturnatten

Bilder från igår:

Gathering hemma hos Louise:
Fr. v. Ludwig, Henrik, Russel, Paula, Keela, jag, Malin


Lite dj:ande av mig och Russel
(låtsas att ni inte ser att han är inne på ul:s hemsida)

Louise: Nu är dag dags för förspelet!
Alla: ............
Lousie: ...... FÖRFESTSPELET MENA JAG!!!!

Russel var tvungen att vara manlig och shotta eftersom han var tvungen att dra precis när vi börjat spela

Ska nog inte säg vad dom demonstrerade  här....

Keela var tvungen att dricka upp en häxblanding som vi blandade åt henne med alla våra drycker i. Och så var hon tvungen att äta messmör som jag gav  henne. Som hämnd hällde hon över hälften i mitt glas. Nästa uppdrag hon fick var att jag skulle blanda en drink åt henne. Payback's a bitch och hela resten av spelet försökte hon komma på ett sätt att ge tillbaka den till mig utan att lyckas. Here's that beauty.

And heeeere's Keela!

Loodwig som blev spankad, stirrad, nypt, upphånglad och gud vet vad under detta spel. Tappert kämpat!

Louise på bussen

Jag och Paula

Keela och Ludwig som styrde musiken

Keela och jag på Mc Donalds

Lokiss Kisease!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0