två teorier, which one is it?

(NEEEEEJ jag råkade ta bort mitt inlägg jag skrev :'( jaja, here we go again..)

Igår natt vaknade jag av att Russel tuggade igen, det är andra gången i rad
han gör det när jag sover hos honom och han hade två teorier till varför:
1. Han tycker undermedvetet att jag är så mumsig att han vill
äta mig men detta är något han endast kan göra i drömmarna
(min favorit!)
2. Jag äter så mycket att det inte blir något över till honom och han måste
sova med tom mage, därför drömmer han att han äter pga hunger
(denna tror han på....)



Well. What say you people, vilken tror ni på?
(folk med tjockis-skämt har ingen talan i denna fråga)


Razhel och jag på kräftskiva förra helgen


Kommentarer
Förbundet mot tjockis skämt

Oj, I detta kritiska fall som har uppstått här så tror jag naturligtvis att svarsalternativ nummer 2 är rätt. Klart som korvspadern att du din tjockis åt upp allting...

2010-09-07, 23:58:26
keela

svarsalternativ nummer 1, utan tvekan!

2010-09-08, 01:19:35
URL: http://keeela.blogg.se/
mr K

Han tuggar för att han försöker äta upp din mage så han får plats i sängen <3

2010-09-08, 07:35:49
URL: http://flygerrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0