tips mot tråkighet

Vet ni hur sjukt kul det är att färglägga??? Jag skulle lätt vilja
ha med mig en målarbok varje gång jag typ ska åka tåg haha,
tiden går så fort när man ritar, det är så roligt!! På den här
sidan
(tryck) finns det 20 000 bilder som man kan spara, skriva
ut och sen färglägga. Hur roliga vore inte dom här nedanför??



Och ja, jag inser hur sjukt arbetsskadad jag är, men ärligt, kryper det inte lite i era fingrar när ni ser bilderna?
Eller har jag bara blivit helt skadad for life på grund av mitt jobb...?


Kommentarer
rueben

det är roligt att måla! :D

2010-09-15, 19:28:11
också-blivit-knäpp-på-jobbet

Jag har blivit tokig i pussel så du är inte ensam:D! frågar alltid barnen om de vill lägga pussel med mig bara för att ja ska få hålla på;). Vi har till o med super stora o MJUKA pussel saker som jag blir alldeles förtjust i!!!!

2010-09-16, 17:18:31
URL: http://louisedouhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0